.

.

piątek, 22 maja 2015

Balkon

Jakiś czas temu pisałam o Naszym niecnym planie jak upiększyć nasz jakże nudny i bezpłciowy balkon. Moja główka popracowała, a potem sprawne ręce mojego cud Męża a'la Złota Rączka :) Potem tylko trochę wysiłku jeśli chodzi o powieszenie i TADAM!!!!

Oto upiększenie naszego balkonu. Oczywiście wciąż dokupujemy i kolekcjonujemy kwiatki. Jeszcze dodatkowo będą na pewno jakieś zwisać z sufitu (docelowo raczej dwa). Po drugiej stronie stoi stolik i dwa krzesełka :) mniej więcej w kolorze tych listew za skrzynkami ;)

Z nowości... nie wiem czy kiedyś wspominałam, ale mój Mąż ma hopla na punkcie aut :) Lubi przy nich grzebać, sam dużo naprawia itp itd. Od kilku lat chorował na jakiś samochód z czasów PRLu albo troszeczkę młodszego... Ale jakoś wciąż było właśnie jakieś ALE... No i ostatnio znów Mu się przypomniało... siedział w internecie, siedział i wysiedział... Ehhh kupił sobie 28 letniego Maluszka :) Małe,białe "pierdzikółko" jak ja to coś nazywam :P Śmieszne autko. Jak go zobaczyłam krzyknęłam w głos - matko jak myśmy tym jeździli w czwórkę nad nasz Bałtyk... Przecież tam nie ma miejsca :D
Ale od kilku dni mój Mężu ma taki dobry humor, że aż Go rozsadza :) Także warto było... A moja Teściowa podsumowała : "Myślę, że tak : maluch to dobra kołyska do usypiania Maluszków, wsadzi Szkraba, pojeździ po osiedlu i będzie spać" :D No coś w tym jest - sami kiedyś w końcu też mieli malucha :P

Póki co to tyle :) Za tydzień wesele, potem badanie połówkowe :) Także troszkę się będzie działo :)
Ściskam i pozdrawiam w ten niestety pochmurny dzień :)

6 komentarzy:

  1. cudowny balkonowy kącik,ale fajnie będzie się tam piło herbatkę w letni wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My też mieliśmy malucha... czerwonego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! świetny pomysł z tym balkonem! Tak wesoło to wygląda :-)
    Swoją drogą to też mi się marzy kupno Malucha, ale koniecznie czerwonego i najlepiej, żeby nikt mi za niego płacić OC nie kazał ;-)
    Pozdrawiam wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te skrzynie !:) trzymam kciuki za badanie połówkowe,u nas będzie 18 czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł :)
    Ja chciałam coś podobnego z małych skrzyneczek w kuchni na zioła no ale póki co brak czasu ... a zioła wykiełkowały :))
    ściskamy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz napiszę, że piękny ten projekt na balkonie i podziwiam, wciąż go podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń