.

.

środa, 6 maja 2015

Wszystkiego Najepszego

Pogoda w moje urodziny jest dokładnie taka jak moje samopoczucie.
Ale nie mam zamiaru się łamać czy coś... O nie!
Z okazji urodzin, życzę sobie aby w październiku przytulić Malutkie Ciałko - zdrowe i silne...
Życzę sobie by codziennie budzić się koło tego wspaniałego Mężczyzny, który kocha mnie całym sobą. By nie zabrakło mi NIGDY powodów do uśmiechu... By moje życie toczyło się tak dobrze jak do tej pory, by w zdrowiu i miłości dotrwać nawet tych przysłowiowych stu lat :)
By nie zabrakło mi chęci do podróży i możliwości by je realizować...

A prezent od Mężunia będzie jutro... Oj nie mogę się doczekać :D
P.S. Nie ma to jak samej sobie składać życzenia... Ale tak to jest gdy dostaje się ich dosłownie garstkę :(

3 komentarze:

  1. Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego Kochana! :* Niech wszystko się spełnia, jak tego sobie wymarzysz :)

    Ja też dostaję garstkę życzeń, bo np. celowo mam wyłączone urodziny na fb, więc nikt mi nie składa życzeń bo mu fejsbuk przypomniał.
    Życzenia mi składają ci, którzy na prawdę pamiętali i bardzo je sobie cenię. Bardziej tę garstkę szczerych życzeń, niż te dziesiątki, czy setki, które ludzie składają sobie przez portale.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja Ci życzę, aby spełniło się to wszystko czego pragniesz i czego sobie życzysz! :-) Wszystkiego co najlepsze! :*
    A ta garstka życzeń jest cenniejsza niż milion wymuszonych!

    OdpowiedzUsuń