.

.

wtorek, 24 marca 2015

Pytanko

Ciąża wciąż doskwiera. Wszystkie nieprzyjemności nadal mi dokuczają i nie chcą mnie opuścić, co doprowadza mnie już do szału i wyczerpania organizmu :(
Dobrze, że chociaż pogoda zaczyna się robić coraz bardziej wiosenna, cieplejsza...
Jestem już pod koniec 9 tygodnia. Oprócz powiększonych piersi nic po nie nie widać. Na szczęście jeszcze nie zdążyłam przytyć :) Co po prawie półrocznej diecie bardzo mnie cieszy... Staram się jeść rozsądnie choć czasem mogłabym sprzątnąć z kuchni wszystko co wpadłoby mi w ręce.

Ale chciałam Was (mamy lub przyszłe mamy już w trakcie ciąży) zapytać o pewną sprawę. Czy smarowałyście czymś ciało aby zapobiec rozstępom?? Jeśli tak - to co mogłybyście polecić?? Wiem, że mam małe skłonności do rozstępów i chciałabym je ograniczyć do minimum... I czy macie jeszcze jakieś rady jak dbać o siebie i cało w tym magicznym czasie :)

Z góry bardzo dziękuje :)

6 komentarzy:

  1. Ja doświadczeń nie mam, ale przyjaciółka-młoda mama używała kosmetyków Palmers i szalenie je sobie chwaliła-rozstępów brak;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, niekoniecznie musisz bardzo przytyć w ciąży :) Zyczę Ci tego by jak najmniej i tak jak u mojej kochanej siostry - tylko brzuszek wyszedł a reszta została :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! Nawet się nie zorientowałam, że się przeniosłaś i że spodziewasz się dzidziusia! Gratuluje! Wiedziałam, że przyjdzie ta chwila :)
    Muszę nadrobić zaległości u Ciebie, jak tylko Mała mi da czas ;)
    Rozumiem Cię doskonale, że póki co ciąża bardziej Ci dobija, niż rozpromienia - miałam tak samo.
    Ja prawie się nie smarowałam, tylko od czasu do czasu, a żadnego rozstępu nie mam - ale wg to kwestia tendencji i genów, a u mnie braku tendencji do rozstępów.
    Dużo kobiet zachwala produkty z Babydream, dla mnie akurat były porażką ;) Źle się aplikowały i nie podchodził mi zapach, jedyny plus - tanie.
    Jesli możesz sobie pozwolić na droższe specyfiki to Tołpa lub Palmer`s są fajne. Ale i tak uważam, że szkoda przepłacać ;)
    I koniecznie powąchaj nim kupisz - mi się chciało od większości zapachów rzygać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na wieczór smarowałam się oliwką Babydream, a rano kremem Ziaja Mamma Mia. Rozstępy i tak pojawiły mi się na piersiach i udach, na szczęście brzuszek oszczędziły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci, że ja na początki ciąży chudłam więc spokojnie.
    Rozstępów nie mam na brzuchu ale na poersiach tak. Smarowałam brzuch kremem dla kobiet w ciąży ale nie pamiętam jakim jakiś z masłem kakaowym z rossmana.

    OdpowiedzUsuń