.

.

piątek, 28 października 2016

Córeczko

Córeczko! 
Dokładnie rok temu 28.10.2015 o 17:35 zaczęła się nasza przygoda. Najpiękniejsza przygoda mojego życia.
Córeczko! 
Uczę się na nowo żyć przy Tobie. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak Twoja drobna i jeszcze niewiele świadoma osóbka mnie uczy. W ciągu jednej sekundy, dzięki jednemu dotykowi, spojrzeniu nauczyłaś mnie kochać, uczyniłaś mnie lepszym, pełnym człowiekiem. Rozkochałaś
mnie w pierwszych momentach Twojego życia. Sprawiłaś, że do szczęścia nie potrzeba mi nic prócz Twoich małych Rączek, Twojego uśmiechu, Twojego oddechu. Teraz już wiem co znaczy Miłość w tej najczystszej postaci. Taka nieskazitelna, nienaruszona złem. Kocham Cie i nigdy nie przestanę. Będę Cie chronić, uczyć i jeszcze raz kochać najszczerzej jak się da. I na koniec chciałam Ci podziękować, że pojawiłaś się w moim życiu. Dziękuję Skarbie!

6 komentarzy:

  1. Ale ten roczek minął, sto lat dla malutkiej:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zleciało :) najlepsze życzenia dla córci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia dla córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna nóżka :) Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja maluda we wrześniu skończyła rok. I pomyśleć że to już tyle minęło. Dzieci to piękny dar choć potrafią dac w kość.

    www.bezlukruicukru.pl

    OdpowiedzUsuń