.

.

sobota, 11 kwietnia 2015

Po badaniu

Ale jestem szczęśliwa :) Badania wyszły wspaniale :) Ryzyko chorób genetycznych jest bardzo bardzo niskie ;) Maleństwo rozwija się idealnie. Ma wszystkie kostki, które na tym etapie powinny być, główka ma prawidłowe rozmiary, serduszko pompuje krew poprawnie :) Rączki i nóżki rozwijają się tak jak ma być .... No i znamy płeć na 90% :D Nie spodziewałam się, że na tym etapie można już poznać, ale jak się okazało da się :D
W każdym razie ulga niesamowita, że wszystko jest tak jak powinno :) Radość tak mnie rozpierała, że całe popołudnie chodziłam z bananem na ustach :)
Niestety dolegliwości do tej pory mi nie przeszły i męczą dalej jak szalone :/ Ale już tuż tuż drugi trymestr więc mam nadzieję, że wnet miną moje koszmary ;)
Pogoda się robi coraz lepsza, cieplejsza, słoneczna :D oj już nie mogę się doczekać długich spacerów, wypraw rowerowych :)
Kocham wiosnę i witam ją z otwartymi łapkami ;)

7 komentarzy:

  1. Świetnie,że maluszek rozwija się zdrowo :)
    Oby dolegliwości minęły jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nam na pierwszych prenatalnych też doktor powiedział płeć i się sprawdziło! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To właśnie na taki post czekałam już od dawna u Ciebie - pełen pozytywnego nastawienia, ciepła i radości. Nareszcie! :)
    Kochana Ty dobrze wiesz jak ja się cieszę, że wszystko jest w porządku. Trzymałam kciuki cały czas i wiedziałam, że nie trzeba się bać.
    Trzymam teraz kciuki żebyś poczuła się lepiej, na pewno tak będzie :))
    Miłego dnia :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że wszystko dobrze, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super że maluszek rozwija sie prawidłowo, to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń